Hemma från Turkiet <3 <3 <3

Hej alla mina underbara läsare. Igår kom jag hem från det underbara landet Turkiet.
Vi landade i Göteborg kl.15.30 u.f. Sedan hade vi en u.f. 2 tim bil resa hem till min hemstad Jönköping.
Jag var i Turkiet med min pappa, Emil, Marita och Maritas mamma Ann-britt.
Vi hade super kul... Vi var där i 2 veckor. ;-)
Den sista dagen var vi på en båt resa på en segel båt.
Vi seglade på havet med andra personer. Vi besökte massa grottor, och andra underbara platser.
Vi fick mat på båten. Dom stannade på 4 olika platser, där fick vi hoppa och bada i kristallklart vatten (havet). :-)
Om jag fick gissa hur många grader det var i vattnet skulle jag säga; Runt 25-27 grader.

Vi har också varit på:

  • Vattenland.
  • Båtresa.
  • Resturanger.
  • Havet.
  • 2 hotel (Kaptan & Prince) Prince var bäst det ligger i Icmeler.
  • Marknad.
  • shoppat.

Det var allt för denna gången, men om ni väntar runt 3 tim så kanske jag hinner, komma hem till mamma, och hunnit koppla in min kamera i datan. Och lägga in massa bilder på mig i Turkiet.
Hejdå/bye <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0