Tillbaka Hemma ♥ ♥ ♥

Hej jag har typ just kommit hem från Vidis.
Jag och min kompis Julia åkte dit tillsammans. (KUL)
Men i allafall så har jag bytt stil igen (FOKIS) STYLE...

Just nu sitter jag och Julia vid  datorn och kollar b.l.a. www.fokis.se
Vi fick ett liten smyg titt på var hon köper b.l.a. sina Manga figurer och m.m.
Jag har velat veta var hon köper sina söta och coola saker.
och nu vet jag ju det det är på www.okaeri.se
(VARNING FÖR ATT DET KAN VARA GANSKA DYRT) :p :p

Vi hörs senare... jag ska åka till Brittebo på Söndag så jag kommer inte kunna lägga ut men inlägg denna helg o.l.t.... :D :D



PAPPA: <3



PAPPA JAG ÄLSKAR DIG <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

 

 


Kommentarer
Postat av: Pontus

Men mimmi då.. Hittar du ingen bättre bild än den på mig så ska jag maila dig en annan.. Jag ser en aning sliten ut på den bilden för vi hade fiskat kräftor i tre dygn..;-) love you dottern min <3

2011-06-19 @ 16:22:06
Postat av: Anonym

Men mimmi då.. Hittar du ingen bättre bild än den på mig så ska jag maila dig en annan.. Jag ser en aning sliten ut på den bilden för vi hade fiskat kräftor i tre dygn..;-) love you dottern min <3

2011-06-19 @ 16:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0